God morgon!

Ville inte riktigt kliva upp ur sängen när klockan ringde. Det var för tidigt.... det är ju inte varje dag man är uppe innan klockan 6 på en lördag morgon.

Nu sitter jag och väntar på att få åka iväg till Stockholm och till Louise. Tåget går om en timme. Jag har packat allt jag ska ha med mig och ready for take off! hehe
Jag ska nog gå ner till centralen toro jag. Det är plusgrader och så spar jag pengar. Tar jag bussen så måste jag gå nu och sitta på centralen i 40 minuter och vänta på ett tåg är inte det roligaste på lördag morgon.. eller?!? Då kan jag lika gärna ta en lugn promenad.

Skön party låt!

 


Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej vännen!

Det ska jag ha..varit ner och shoppat lite nya kläder så jag är redo för kvällen =)

Hoppas att ni också får en bra kväll!

Kram

2009-01-24 @ 11:40:50
URL: http://misstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback