Det går ju bra....

Ytterligare en vecka där vågen visar förbättring... lite lättare och lite smalare. Några cm från magen har också försvunnit.
Det går ju rikitgt bra just nu. Jag har även fått mer energi under dagen och träningen går bra. I går blev det dock ingen men en promenad på 2 timmar i raskt tempo. Svetten rann och jag var helt slut när jag kom hem.

Jag fick inte ut någon ny mobil heller igår men det gör inget. Det hinner komma många nya modeller som jag vill ha så det är nog bäst så här. haha
Det är ju bara en telefon....

Idag får jag besök på min praktik från elever som går i klassen under mig i skolan. Två tjejer kommer och ska kolla hur det är på ICA. Det blir kul.

Nu kommer chefen så det är dags att återgå till jobbet. Hörs senare!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du är som rör på dig. Det skulle en annan också behöva. Men känner att orken/lusten inte finns. Kram

2009-01-27 @ 16:19:10
Postat av: Anna

Tackar... Det var jobbigt i början men nu är det rutin. =)

2009-01-28 @ 07:29:39
URL: http://missjohnsson.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja i Pers ögon har jag varit fet haha..jag har ju bred benstomme så jag kan ju se bred ut tyvärr. Sen vet du ju hur Per är haha

Kram

2009-01-28 @ 12:02:00
URL: http://misstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback