ZZZZZZZ......

Usch vad trött och seg jag är idag. Kom knappt upp ur sängen. Jag fattar inte varför. Vi gick och la oss tidigt så jag har ju sovit alla mina timmar.
Kan ju kanske ha något med att jag har sovit ca 6 timmar varje natt hela veckan och sen den här natten hela 8 timmar... jag vet inte. Eller så är det något annat.

I dag hade jag tänkt vila från träningen. Det kommer att bli jätte skönt. Patrik ska också ha vilodag.. det kommer däremot att kännas konstigt. Det är inte varje dag vi har så mycket tid tilsammans.
Undra vad vi ska hitta på.
Det kommer säkert sluta med att han sitter och spelar xbox oxh jag ligger i sängen och läser en bok. Det visar sig.

Vi måste iaf fortsätta vår lilla diskussion, det får inte bli några missförstånd.

Ha en underbar dag! Jag ska iaf göra mitt bästa!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback