Lördag...

Igår var jag i väg med mamma och handlade lite. Jag hade lovat att jag skulle göra slingor på henne och då gjorde hon slingor på mig också. Vi måste ha sett ganska roliga ut när vi satt där med våra slinghättor. hehe
Resultatet blev riktigt bra och det ser ganska naturligt ut.
Tack mamma!

Jag hade även tagit med mig min bärbara dator så att pappa kunde ta sig en titt och se vad det var som orskade att den är så j*la trög och seg. Allt gick riktigt bra till det var dags att starat om datorn då att den uppdaterades. Då dog den!
Efter att jag berättat att det inte är första gången det brukar hända och att man får göra en systemåterställning ungefär varannan månad så kom han fram till att det är nog hårddisken som stular. Han ska köpa en ny hårddisk åt mig ist som är större och snabbare.
Tack pappa!

På kvällen sen var Anneli och Tina här och kollade på Melodifestivalen. Helt ok första delfinal. Alcazar var mina favoriter och jag älskar deras låt. Härligtatt den gick vidare. Men jag fattar inte hur Carolin af Ugglas kunde gå vidare till andra chansen... Hon var ju helt sämst. Men smaken är ju som baken - delad.

Efter melodifestivalen spelade vi Wii och Mario kart. Jag börjar misstänka att Tina har ett eget wii hemma för hon har blivit mycket bättre på mario kart... Jag måste helt klart träna mer. 
Runt tolv tiden åkte Anneli ner till stan och stund senare gick jag med Tina till Hydromacken där hon blev upphämtad av Per och Uffe.
Patrik kom hem strax efter halv två. Grabbarna hade varit hos Adde och spelat xbox som vanligt.

Nu ska jag hoppa in i en dusch och sen ta en lugn promenad i det vackra vintervädret.

Ha en underbar dag!

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Tina

hehe ja jag har fasen blivit bättre på Mario Kart, men du är än så länge bättre än mig :) Ska utmana dig lite mer tror jag hehe

Tack vännen för igår! Det gör vi om snart igen!

Kram kram

2009-02-08 @ 21:53:30
URL: http://misstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback