Soft lördag

I morse var det tänkt att jag skulle träna när Patrik var i väg innebandymatch. Men jag hade inte riktigt orken. Jag tar det i morgon. Grabbarna vann iaf för en gångs skull. 7-3 har jag för mig att det blev. Bra jobbat grabbar!

Efter lunch så åkte vi över till hans föräldrar för att låna ett par gåstavar som jag vill testa och sen behövde Patrik låna ett par skidbyxor. Han ska kanske åka till Romme i morgon.
Sen blev det en tripp ner till stan och mötte upp Micke och Emilia. Lite shopping blev det också. Patrik köpte sig ett par svarta byxor och två snygga tröjor på Dressman och jag köpte en svart tajt kjol på Gina.

Nu har jag precis kört över Patrik till Adde. Det är ju tipslördag.

Senare i kväll ska jag och Tina kolla på melodifestivalen. Anneli skull också komma med om jag har förstått allt rätt. Vart vi ska vara är inte klart än men det löser sig.

Nu ska jag ta hand om disken. Vi hörs senare.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback