Sista dagen på praktiken

Jaha... då var det roliga över. Mina 12 veckors praktik på ICA Butiksadministration Sverige är över.
Det känns ganska konstigt att gå tillbaka till skolan. Visst kommer det att bli kul att och träffa alla i klassen men samtidigt vill jag ju vara kvar här. Vill ju jobba och tjäna pengar.
Tur att det inte är så lång tid kvar till jag är helt färdig med studierna. Sommarjobbet är ju också redan klart så på det sättet känns allt bra.

Jag har hållt på med skattedeklarationer hela förmiddagen. Det är första gången jag gör det... ( ja jag vet att det kanske är lite i sista stund men men) Det var inte så svårt som jag trodde och det gick riktigt bra. Efter lunch ska jag försöka få till diffarna som jag bråkade med i går.... jag hoppas att jag får till det. Jag vill inte lämna över "kaoset" till Yvonne när jag slutar. Det känns inte så snällt.....

Då var det strax dags för lunch. Vi är ett gäng som ska till Grekiska kolgillsbaren. Dom har så j***la god mat. Det vattnas i munnen bara jag tänker på det.  

Ha en fortsatt bra dag!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ohh jag håller med dig, supergod mat har dom där ! Hoppas de smakade:)

Händer i helgen då? :) krams

2009-02-27 @ 11:54:17
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Jonna

kan skicka min msn adress i ett mail på facebook åt dig :)



I helgen vet jag inte vad jag ska göra faktiskt, får se :)

2009-02-27 @ 16:56:03
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback