Plus, minus, noll

I går var det dags för vägning. Vågen stod still. Jag har inte tappat ett enda gram under veckan som gått. Lite besviken måste jag erkänna att jag är men samtidigt så har jag haft den berömda röda veckan och då brukar vågen stå still för dom flesta. Det är bara att ta nya tag och kämpa vidare. Dock gick det inte så bra med träningen igår... bara 15 minuter på crosstrainern och sen hade jag gått 2 timmar.

Lite träning är bättre än ingen träning!

Som dom flesta vet är jag medlem på motiomera.se där man promenerar runt sverige. Jag har lyckats få med Anneli dit och vi tävlar mot varadra upp till Ö-vik. Jag började en dag före henne (fast om hon hade läst sina sms så hade hon börjat samma dag) och hade då gått mer än henne. Jag har varit snäll och rapporterade inte in alla steg igår så att det "blir mer rättvist". Jag tog tekniskt sett bort de stag jag tog första dagen... men det gör inte så mycket.
Jag leder iaf! hehe

Fortsätta jobba lite tror jag... hihi

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Jonna

Lär ju vara skönare och lättare nästan att gå när man tävlar mot nån annan, då peppar man ju på sig sj :) Vad kul :D

2009-02-10 @ 14:15:43
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback