Nu är allt löst!

Vi har pratat om det och nu är allt löst.
Patrik står bakom mig eftersom det görs med dom rätta anledningarna. Jag gör det för min hälsas skull.

Nu blev ni allt nyfikna eller hur?!?

Den 1 mars ska jag sluta med mina p-piller. Jag gör det INTE för att bli gravid. Jag tänker inte lura Patrik till att bli pappa, även om vi båda vet att risken är mycket större.

Jag slutar med p-pillerna för att jag ska må bättre, förhoppningsvis bli av med min depression och få tillbaka min sexlust.
Jag vet att det kan verka själviskt att bara tänka på mig själv men på andra sidan så blir ju Patrik oerhört glad om min sexlust ökar. Då blir det åka av kan jag lova. haha
Det kommer säkert att stärka vårt förhållande tror jag...  det vet jag!!




Jag älskar dig Patrik! Du är min stora kärlek!



Nu ska jag gå och sova. I morgon ska jag vara uppe med tuppen. Då är det äntligen fredag och helgen är här. Härligt!!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Helena

Försök skydda er på något sätt vettja! Jag blev gravid vid första samlaget efter att jag slutat med p-piller, två veckor efter sista pillret stoppades i munnen. Fertil som jag vet inte vad :P

2009-02-05 @ 22:53:44
Postat av: a

ojoj snart har vi pk jr att visa upp för ankorna :D

2009-02-06 @ 08:51:20
Postat av: Anna

Helena: Självklart kommer vi att skydda oss. Varför skulle vi inte göra det? Som jag skrev, jag slutar inte för att bli gravid.

2009-02-06 @ 09:30:45
URL: http://missjohnsson.blogg.se/
Postat av: tomas

Så nu ska det bli åka av? :D Hehe, coolt.

2009-02-06 @ 10:37:04
URL: http://grymmast.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback