Måndag..

Inte min favorit dag i veckan precis. Hade enorma problem att kliva upp ur sängen i morse. Tanken var att åka med Patrik till jobbet men jag låg kvar en stund... hade inte orken att gå upp halv sex.
Väl på jobbet har dagen flytigt på ganska bra. Inga större problem förutom att datorn strulade lite.

Nu sitter jag och väntar på att Anna ska bli klar och sen ta en promenad hem i det kalla vädret. Väl hemma sen så blir det till att börja med maten på eng gång. Jag är super hungrig... problemet är att jag vet inte vad jag ska äta. Får klura på det på vägen hem.

Någon som har ett förslag,  så dela gärna med er. hihi

Ha en trevlig dag/kväll så hörs vi!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback