Lunch med Sanna

I dag blev jag bjuden på lunch av Sanna från jobbet. Vi åkte till Pizza Hut ute på Hälla. Jag har inte varit på Pizza Hut sen dom flyttade ut från stan. Det var det perfekta stället att käka på innan krogen förut och nu är dte lite långt bort från stan. Jag har verkligen saknat det.... Gud vad gott det var!


Tack Sanna för lunchen! Det var super trevligt!

Jag har gjort om mitt tränings schema lite. Delat upp veckorna och dagarna så att träningen passar in mer i mitt liv. Det är t ex enklare att gå till gymmet efter jobbet när Patrik jobbar kväll, då behöver jag inte stressa, och sen tränar jag hemma på veckodagarna när han jobbar morgon.
I det hela så gäller det att hitta ett sätt som passa mig, ingen annan. Alla tränar på sina egna vis och har egna scheman som passar dom.
I morse var jag upp kl 5 och körde ett styrkepass. Det kändes verkligen i armarna när jag gick till jobbet sen enoch en halv timme senare. Handväskan kändes mycket tyngre. haha

Nu ska jag jobba vidare.

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vassegooooooo tjejjen!! Det gör vi om :-) /Sanna

2009-02-11 @ 13:09:06
URL: http://sanniis.blogg.se/
Postat av: Jonna

Vad händer i helgen då tjejen? :)

2009-02-12 @ 15:34:36
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback