Ledig idag

I dag är jag ledig från praktiken. Jag ska på rekryteringsmässa i eftermiddag på skolan. Jag vet inte än hur många företag som kommer eller vilka så det ska bli intressant. Jag har redan jobb för sommaren men inget är klart inför hösten. Kan vara en bra idé att iaf visa upp sig och lämna sitt cv för framtida jobb.

På förmiddagen var jag iväg till fru barnmorskan. Allt är bara bra och inget barn är på väg.

Sorry Adde! Jag vet hur mycket du ville ha en pk junior som du kan ta med och mata ankorna. haha

Skämt å sido. Vi har varit lite oroliga då min mens inte kom för två veckor sen men det var ett falska larm. Det var bra på sitt sätt, kan vara bra om jag har ett fast jobb den dagen då barn kommer in i bilden.

Emilia var med mig och när jag var klar hos barnmorskan så åkte vi först till mina föräldrar och sen ut till Hälla. Jag hittade ett par fransgardiner (eller vad det nu heter) på Hemtex. Emila köpte nya äggkoppar på rean.

Nu ska jag strax träna och sen fixa lite mat. Jag måste göra klart min projektbeskrivning till skolan i dag också... jag gör nog den i kväll tror jag. Den ska vara inlämnad på fredag.

Ha en underbar dag! Det tänker jag ha!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja men eller hur, visst är det bra att ha en slagpåse hemma:) Jag kommer nog gå lös på den där många gånger haha:)



Jag fyller 11e april,samma dag som eve :) Så det är som sagt ett tag kvar :)

När fyller du själv? Kram

2009-02-18 @ 13:14:25
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jahaa men gud vad kul :)

eller är det åldersnojan som tar över för dig? :)

Jag vet att Tina har lite åldersnoja iaf haha:)

Det lär vi ju fira stort,när du fyller =)

Krams

2009-02-18 @ 14:00:54
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: elin

ååh vad skoj med hällashopping ! dit måste jag oxå ta mig snart, så fort lönen kommer ;)

2009-02-18 @ 21:24:52
URL: http://elinallthetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback