Hej hej mitt vinterland??

Vaknade i morse och såg hur det snöade. Visst är det helt underbart med snö men inte när man ska ut och gå i det till jobbet. Tur att det inte var så mycket snö dock men blöt b

Jag känner att jag behöver förtydliga en sak från mitt förra inlägg. Vi kommer att skydda oss. Det blir inga barn så vidare det inte är en "olyckshändelse". (Gillar inte det ordet)
Skulle det hända är barnet välkommen iaf men det är inget vi planerar. 
Jag gör det här för att jag ska må bra igen!

Oki?!?!

hihi I dag är det fredag och äntligen helg! Jag såg även att jag har jobbat in lite tid och kan gå hem redan halv tre. YES!!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jaha du!!!! Halv tre.... vissa har det bra, en annan får sitta till kvart över fyra :-)

men nu e det bara 15 min kvar till vi ska till restaurang "gyllene måsen" :-)



Kram vännen

/Sanna

2009-02-06 @ 11:01:57
URL: http://sanniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback