Alla hjärtans dag!

I dag hade jag ju tänkt fixa lite frukost på sängen åt Patrik men det gick inte som jag hade tänkt..... men jag dukade upp fint i köket, kokade ägg och fixade te. Det var mysigt det också.
Sen var jag i väg och handla med mamma och pappa. Maxi och systembolget besöktes. Lite skumpa till i kväll och goda ostar.

Det har varit en helt underbart vacker dag. Solen sken och det var inte för kallt. Under eftermiddagen polckade jag undan gamla, visna blommor på balkongne och gjorde rent stolarna. Sitta i solen och läsa en bok med en kopp te verkade mysigt men det blev kallt när solen försvann bakom träden. Snart är nog våren här och då får jag fortsätta pyssla där ute.

Just nu sitter jag och äter Aladdin hjärtan som jag har fått från Patrik. Jag har även fått en jätte vacker rosbukett som doftar helt underbar.
Funderar på om det är för tidigt att hälla upp ett glas vin. Det skulle passa bra till chokladen. hihi
Jag ska snart börja fixa ordning mig till kvällen. Hellre tidigt än stressa i sista sekund.

Till mina vänner!

Jag hoppas ni får en underbar dag och en trevlig kväll!



 

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Jonna

hoppas du hade det urmys, lät riktigt skönt att bara koppla av med ett glas vin o lite choklad :)

Kramen

2009-02-16 @ 18:51:48
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback