Shopping och middag

I går så ställde jag och Malin in dagens träning. Vi tog en tripp på stan och shoppade istället. Ibland så måste man unna sig.
Jag köpte en svart machester kjol på kappahl och sen hittade jag klänningen som jag ska ha på nyår.

Kanske inte dom bästa bilderna men men:




Klänningen ser bättre ut när jag har den på mig. För ett år sen så trodde jag arldrig att jag skulle kunna få på mig en sån här klänning igen.
Allt slit börjar äntligen visa sig. Jag är bara 1 kg från delmål 2... vilket är en viktminskning på 20 kg.

Jag har gått ner 19 kg på 1 ½ år. Helt otroligt! Jag kan själv inte riktigt fatta det... men det är sant.

Fan vad bra jag är!!!!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Fasen va duktig du är! Bra kämpat klart värd att unna dig lite nya kläder :-)

//Åsa

2009-12-17 @ 13:26:22
Postat av: Clara

Var stolt över dig sjlv. :)

2009-12-17 @ 14:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback