Juldagen= fifa 10???

Tjohoo.... då har julafton passerat och det är juldagen. Årets hemmvändardag. Nästan alla jag känner tänker gå ut ikväll. Jag tänker dock inte göra det.
Först ska man stå i kön i 1 timmer för att komma in, väl där inne är det fullproppat med folk och en grymt lång kö till baren.
Nej tack! Jag väljer mer än gärna en hemmafest. Mycket roligare, trevligare och lugnare. :)

Fast nu är det inte så mycket festande... Patrik och Adde spelar fifa 10 och jag spelar spel på nätet. Känns lite tråkigt men jag tror att vi ska i väg till Linus och partja lite. Jag har ingen aning om vem Linus är förutom att han spelar innebandy med Patrik.
Vill inte sitta hemma hela kvällen när grabbarna spelar fifa.

Evelina och Anna är ute på krogen och Tina svarar inte när jag ringer. ;(
Hon hör väl av sig senare.

Julafton var riktigt nice. Vi var hemma hos mina föräldrar nästan hela dagen, sprang över till Patrik syster efter lunch och gick tillbaka efter Kalle Anka. God mat och bra julklappar. Jag fick presentkort på IKEA och Västerås turistbyrå, pusselmatta, salt och pepparkar och en digital fotoram av familjen. Av Partik fick jag ett par jätta sköna tofflor, en klocka (som jag själv hade valt) och ett kit med duschcremé, lotion och parfym by Puma. Luktar helt underbart!

Dags att fylla på vinglaset.

Ha en trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback