Jo men visst.... självklart!

Det som inte fick hända har hänt!

Så fort jag hittar något jag trivs med och gillar så går det åt helvetet!

Företaget jag jobbar för måste tyvärr lägga ner... och jag fick gå idag. Så jävla tråkigt!

Förtvivlan har gått till bevikelse, till frustation och nu över till sorg. När jag kom hem så kunde jag inte längre hålla tårarna borta.
Jag kämpar varje dag för att göra mitt absolut bästa, på en av dom bästa arbetsplatserna jag har varit på och nu kan det vara över. Energin inom mig försvann på bara någon sekund när jag fick beskedet.

Nu ligger allt hopp på att ett av dotterbolagen kan överleva. Dylan och Tobbe jobbar nästan dygnet runt för att få allt att gå som vi alla vill. Om dotterbolaget kan överleva och dom fixar fler kunder så finns det en stor chans att jag får vara kvar... annars är jag åter arbetslös första januari.

Det här suger verkligen!

Jag tänker inte lägga skulden på någon. Det var ingen på företaget som visst att det skulle gå så galet. Jag är inte besviken på någon av mina chefer. Jag vet att dom jobbar hårt för att få allt att fungera.
Jag hoppas verkligen att det löser sig.
Jag vill inte sluta.... jag vill vara kvar!

Finns det någon som kan trolla bort det här?? Fixa till allt som det var från början??

Snälla... det var ju verkligen min tur den här gången att få ordning på allt.

Jag var ju lycklig igen.....

Kommentarer
Postat av: Louise

Stackars dig, va trist att de skulle hända dig!!!!! Jag fimms hos dig, de vet du!!! Stor kram och puss

2009-12-01 @ 21:07:04
Postat av: Jonna

Usch vännen så tråkigt, jag förstår dina känslor. Hoppas verkligen det löser sig!!!! Kram

2009-12-03 @ 10:54:34
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback