Jag mår bättre

Chocken över det som hänt har lagt sig dom senaste dagarna och jag mår bättre. Mina chefer har hört av sig och kollat hur jag mår. Så gulligt av dom. Det visar att dom bryr sig.

Jag har bara varit hemma i två dagar och tycker redan att det är tråkigt. Patrik går mig på nerverna... han jobbar kväll den här veckan så han är ju hemma på förmiddagarna.
I dag fick jag chansen att komma ut ur hustet vid lunchtid när Emilia ville ha sällskap på stan. Kul att träffa henne och Meya. Vi träffas inte så ofta längre.. hoppas det blir ändring på det. Jag gillar att umgås med dom.
En rask promenad blev det. Det var lite kallt ute.

I kväll ska jag till friskis och testa ett bas pass. Måste röra på fläsket lite, det var ett tag sen.

Lite kaffe nu och simpson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback