Då var julen över...

Nu börjar nedräkningen till nyårsafton!

Fest blir det kan jag lova. Gängen ska vara hemma hos Evelina i Hökåsen. Tjejerna lagar maten och grabbarna sköter raketerna. Det blir bäst så. :D

Helgen har varti bra. Juldagen var det fest här. Jag kom inte i säng förrän kl 4 på morgonen. Kände att jag var tvungen att städa upp lite innan jag gick och la mig... vem vill städa dagen efter? Inte jag.
I går ville min kusin Sophia gå ut och festa med mig... men jag var inte riktigt sugen på att dricka alkohol. Det blev tillräkligt dagen innan. Istället så stannade jag och Patrik hemma och kollade på film.

I dag händer det inte så mycket. Patrik jobbar extra hela dagen. Jag har suttit i soffan hela morgonen med kafe och läst en bok. Jag ska väl ta hand om disken snart... sen vet jag inte vad som händer. Blir nog lugnt skulle jag tro.

Har er helg varit bra??


Kommentarer
Postat av: cathrine

Hej. Jag har sökt lite på google om Redovisningsekonomer och då hittade jag din blogg:D jag har tänkt söka till Ky-utbildningen i västerås och antar att det är den du har gått? Skulle bli jätte glad om du ville svara på mina funderingar:D Är utbildningen svår, stämmer det att många får jobb efter utbildningen. Kan man jobbet efter utbildningen. Vad gör du på din arbetsplats. Jag är så trött på att gå arbetslös och har alltid tyckt om ekonomi så det känns som att de skulle vara rätt väg att gå. Det kommer säkert mer frågor sen om det är okej:D



tack på förhand.

// cathrine

2009-12-27 @ 20:23:46
Postat av: cathrine

Du kan ju svara på min mail om du inte vill skriva svar på bloggen:D [email protected]



//Cathrine

2009-12-27 @ 20:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback