Brittany Murphy R.I.P



Ännu en underbar skådespelare har gått bort. Tidigt på morgonen hittades Brittany Murphy död, hjärtstillestånd. Hur och varför är fortfarande oklart.
Tråkigt... hon var en av mina favoriter.



Helgen har annars varit oerhört lugn och skön. Ätit gott, druckit gott och haft underbart sällskap, min älskling.
Vädret är ju också helt underbart. Visst är det kallt men jag bara älskar kylan så länge det är snö. Vitt överallt och sssåååååå mysigt. Jag passade på att fota lite utanför huset.








Helt underbart vackert!!!

Slänger in en bild på hur insnöad min cykel var i veckan...



Veckan som kommer bjuder på lite allt möjligt. Jag ska klippa mig i morgon, tänkte gå förbi Tina och sola. Om jag har energi så hälsar jag nog även på gymmet i morgon.
Granen ska pyntas och alla tomtar ska fram.... jag är lite sen med tomtarna men jag skyller på brist av julkänsla. Den har verkligen kommit nu när all snö är här. Det är tur att snön kommer att få ligga kvar under jul och nyår.

Sweet!!!!




Kommentarer
Postat av: ulrica

Hej!



Jag ramlade in i din blogg när jag letade efter träffar när jag googlade ordet "sårad".Då kom jag till en fantastiskt fin bild på ett stängt öga och en tår.... Grrr vad rätt den kändes i mitt tillstånd.



Nu vill jag så gärna använda den bilden i min blogg. Är inte säker på hur det går till. Jag tänker på "upphovsrätt" etc. Är det din egen bild? Får jag i så fall publicera den i min blogg?



Svara gärna till min mail eller blogg.



Mvh Ulrica (god jul)

2009-12-21 @ 17:05:19
URL: http://madamemedusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback