Välkommen till träningsvärk AB - hur kan jag hjälpa till?

Satans vad ont jag har i benen och rumpan... men samtidigt känns det skönt. I går blev det 1 ½ timme ben på gymmet och sen cyklade jag till Hälla fram och tillbaka. Bra jobbat tycker jag!

I dag blev det gymmet igen, tredje dagen i rad. Rygg och mage stod på schemat + 30 minuter powerwalk på löpbandet. Efter att ha legat sjuk i en vecka så börjar konditionen att komma tillbaka. Det är ju den som försvinner först när man slutar träna. Styrkan i musklerna är som det ska vara och jag känner hur jag blir starkare hela tiden.

Jag ska mäta mig på måndag och se om något har förändrats och också för att förbereda inför tisdagen. Då börjar min 30 day challange. Jag är mentalt förbered och både viljan och motivationen finns där.
Det ska bli skönt att komma igång.

I kväll ska jag till bluemoon bar med tjejerna. Duojag spelar och det vill man inte missa. Jag har inte varit på krogen på 1 år.... så det ska bli spännande.
Sist jag var ut så var jag på just bluemoon bar och lyssnade på just Duojag... jag var nykter och det var ett helvete. När man är nykter så ser man allt på att annat sätt... och lukten ska vi inte prata om. En blandning av alkohol, svett och fis. urk

Så idag tänker jag inte vara nykter. Nej nej... vin ska drickas innan jag kliver in där.

Nu ska jag göra lunch och sen söka lite fler jobb.

Ha en underbar fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback