Tjohoooo!!!

Min chef Sabina kan trolla!
Hon har fixat att jag får vara kvar en vecka till!

Gud vad skönt!
Tack Sabina!!

Det måste firas! hehe

Ni kanske tycker att jag är konstig men en vecka gör mycket för mig. Mer pengar i plånboken och mindre beskymmer nästa månad. Förhoppningsvis så har jag kanske fått höra något om alla jobb jag har sökt. Jag vill gärna på något nytt i början av september, slippa stressen över att vara arbetslös. Det är mer påfrestade än vad många tror.

Nu ska jag springa iväg med Sanna och fixa lite lunch till henne.

Ha en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Tina

Det måste firas med lite vin i helgen tycker jag =)

Puss och kram

2009-08-13 @ 11:29:39
URL: http://misstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback