Svaret jag inte vill ha, men ändå redan visste...

Jag får inte vara kvar på ICA. Det blir ingen förlängning. Jag som så gärna vill vara kvar... fan vad tråkigt.
Nästa fredag, den 14 augusti slutar jag. Innerst inne så visste jag att jag inte skulle få vara kvar eftersom det inte finns några lediga tjänster men hoppet fanns där hela tiden. Jobb jakten pågår för fullt. Jag vill absolut INTE vara arbetslös. För det suger enormt.

Efter träningen i går satt jag hela kvällen och sökte jobb. Det blev totalt bara 6 jobb men jag ska fortsätta i dag. Någon måste ju nappa tycker man. Jag ska ringa Emmy på Proffice i dag och kolla om hon kanske har något åt mig. Jag gjorde ett bra intryck när jag var hos henne i juni.
Jag tänkter inte ge upp, jag ska ha ett nytt jobb senast september.

Vägra vara arbetslös!

Idag är det vilodag från träningen. Skönt! Kroppen behöver lite tid att hämta sig efter 3 intensiva dagar på gymmet. I går blev det 30 minuter på löpbandet och mage. Kände mig lite mör i kroppen i morse och det blir väl värre framåt dagen skulle jag tror. hehe

Patriks syster Helena och hennes man Johan blev föräldrar i går kl 17,35. En liten pojke som är 49 cm lång och väger 3375 g. Helena ringde halv tio för att berätta den roliga nyheten. Tyvärr så var inte Patrik hemma och hon kunde inte ringa till mobil från sjukhuset. Jag fick fullmakt att ringa och berätta den glada nyheten för morbror Patrik. Vi får se när vi kan komma och se på den lilla pojken som ännu inte har ett namn.

Grattis Helena & Johan!!

Nu ska jag kolla om det finns något att göra på jobbet.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback