Kan man stanna klockan?

Varje gång jag tittar på klockan så blir jag bara mer och mer ledsen. Det är min sista dag på ica och det känns overkligt. Jag har varit här i nästa 11 månader, om man räknar med all parktik och förra sommarens vikariat. Jag har blivit välkommen som en i gruppen och jag trivs med alla. Vissa har jag till och med blivit riktigt goda vänner med.

Sanna: Kommer att sakna att höra ditt skratt varje dag.
Kerstin och Yvonne: Tack för all hjälp och ert tålamod under både praktik och under sommaren. Frågar hellre än gång för mycket .. hihi
Sabina: Du är en riktigt bra chef. Den bästa jag har haft!


Sen får jag ju inte glömma alla KA, KR och RAS. Tack för allt och jag hoppas att ni får en bra höst. (jag skiver inte alla namn men ni vet vilka ni är)

Att lämna alla är inte kul. Jag kommer troligtvis inte att komma tillbaka heller. Självklart så håller jag tummarna att det poppar upp en tjänst som jag kan få inom dom närmaste veckorna men det är inte så troligt. Man kan inte trolla fram vad som helst.

Nu ska jag göra dom sista skattedeklarationerna innan det är dags att ta farväl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback