Fredag och helgen är här

Det kommer att bli en toppen helg. Det vet jag redan nu. Efter jobbet idag så åker jag och Patrik till Stockholm för att träffa Patriks barndomskompis Anders och han tjej (som jag tyvärr fortfarande har tappat bort namnet på hehe). Vi går nog ut och äter något gott och bara umgås hela kvällen.

På lördag ska vi gå på Patriks kusin AnnSofies bröllop. Hon har i många år bott i USA och ska nu gifta sig med sin amerikanska pojkvän Jonathan. Det är riktigt kul. Dom passar så bra ihop, så söta!
Det ska bli interssant och roligt att få träffa hans familj och vänner. Då får jag äntligen prata engelska. Det är ju inte varje dag man får göra det.
Det verkar även som att vädergudarna är på våran sida, det ska vara strålande solsken och 24 grader varmt. Kan det bli bättre?!?

Bröllopsfesten kommer att vara på Skansen i Stockholm. AnnSofies styvpappa, Patriks morbror, hade skickat ut ett mail till alla där han rekomenderade bekväma skor då det blir lite att gå.
Sagt som gjort, jag var ut igår och hittade ett par jätte snygga svarta sandaler med svarta stenar. Helt ville jag ha ett par vita så att det passar min rosa klänning men men. Jag ska bara ha dom medans vi går till festen, sen åker ett par vita pumps på.

Jag får mobilblogga i morgon och lägga in en bild.

Anställningsinterjvuen som jag var på i onsdag gick bra. Företaget som behövder en redovisningsassistent är ett litet företag med ca 20 anställda och ligger centralt i Stockholm. Tjejen som intervjuvade mig var super trevlig och jag hoppas nu att dom ringer snart. Hon sa att hon skulle höra av sig senast måndag om jag gick vidare till nästa, då får jag isf träffa VD på det företaget.
Håller tummarna! Hoppas ni fortfrande gör det också?!?!

Jobba vidare nu.


Kommentarer
Postat av: Liten

Självklart kommer bilder att publiceras! =)

Hoppas även på att få se bilder från din helg! Krama

2009-08-08 @ 08:58:15
URL: http://litenjag.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback