Film, popcorn och cola

Så ser min kväll ut. Sweet!!!

Jag mår bättre nu än vad jag gjorde inatt och idag på jobbet. Hade en sån jävla magknip. Det kändes som att någon tryckte in en kniv i magen och vred om. Det visade sig vara något annat som jag inte vill gå in på. En fin tjej skriver inte sånt. Ett litet mirakel piller och sen mådde jag bättre.

Just nu kollar jag på The Island som går på kanal 5.Jag har sett den en gång tidigare och jag kommer inte ihåg så mycket. Men bra är den. =)
 

Patrik jobbar sent den här veckan. Jag gillar inte när han gör det... sanknar honom ganska mycket, speciellt på fredagen. Jag hoppas att han får sluta tidigare.... jag vill kramas.

Planerna för helgen är.... INGA. Jag tänker inte göra något speciellt utan bara vara.
Helt vit ska jag se till att den är också... Jag vill inte festa eller nått sånt. Jag vill bara gå runt i mjukisbyxor hela helgen.

Bara vara. Det ska bli så skönt.

Nu ska jag återgå till filmen. Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Liten

Låter härligt, dagarna i mjukisbyxor är ju dom bästa =)

2009-08-15 @ 10:47:44
URL: http://litenjag.nu
Postat av: Jonna

hej hej :) allt bra med dig vännen? de var ett tag sen.

jag finns numer på denna adress o skriver :) kram kram

2009-08-16 @ 18:21:03
URL: http://likeucare.blogg.se/
Postat av: Jonna

hej. jo det är fint med mig också, trött bara. skrev en kommentar men mitt it dog så jag vet inte om den kom fram?

Iaf, jag tycker också vi borde ses snart, alldeles för länge sen.

Hur går det med dom där tabletterna du hittat på apoteket? Funkar dom?

Kram

2009-08-17 @ 14:31:56
URL: http://likeucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback