Får jag gå och sova nu??

Jag fattar inte... jag är helt slut. Jag har varit trött hela dagen.
Redan när jag kom hem från jobbet vid fem tiden ville jag gå och lägga mig. Vågar nästan inte ens titta på sängen.... jag ska försöka hålla mig vaken till senast tio. Då vet jag att jag får mina timmar. Får jag för många så kommer jag fortfarande vara trött i morgon. 

Dagen har gått riktigt sakta. Min chef Sabina gör just nu allt för att jag ska få vara kvar en vecka till. En av tjejerna är fortfarande sjukskriven och jag behövs men det är svårt. Det är anställningstopp och det är väl inte så mycket man kan göra åt det.

I morgon ska jag till mamma på kvällen och äta pannkakor. Jag ska ta med mig korten från bröllopet så att dom får se hur vackert det var.

Nu ska jag ta mig en kvällsmacka och sen fortsätta slappa i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback