En rolig helg

Helgen var både galen och rolig. I fredags var jag på after work med tjejerna. Det var länge sen jag hade så kul.
På lördagen var jag på markanden med mamma. Det fanns mycket att titta på men jag nöjde mig med att köpa bröd. Så nu har jag så det räcker i några veckor. hehe

På kvällen så åkte jag hem till Anne-Lie. Det var riktigt trevligt måste jag säga. Efter några glas vin så åkte kameran fram och det blev många galna bilder och videos. Anne-Lie ska skicka över bilderna till mig så jag kan lägga upp dom här på bloggen.
Vi gick sen vidare till Circus. Det var helt ok ställe men det var för mycket folk på för liten yta. Jag fick i mig lite för mycket vin och tog en taxi hem runt halv två tiden. Jag somnade innan huvudet träffade kudden. haha

Söndagen var inte den roligaste. Vaknade med världens huvudvärk, vilket är ganska normalt efter en vild kväll. Det blev en dag lugn dag... hehe
Vi var iväg och hyrde film "Låt den rätte komma in". Den var bra, inte så bra som jag trodde men det funkade. 

I dag har jag suttit i telefon nästan hela dagen. Ringt runt till företag där jag har sökt jobb och kollat hur det går. Det var bara en som sa att jag hade gått vidare till nästa gallring, alla andra sa "vi har ännu inte påbörjat processen men återkommer snart". Börjar bli trött på det svaret.

Jag fick iaf ett glädjande besked i dag. Media Markt i Örebro gillade min ansökan och ska ringa om 2-3 dagar för en telefonintervju. Jippi!!!
Håller tummarna nu. Jag har ju erfarenhet från branchen... 4 år på Siba har gjort att jag kan ganska mycket om elektronik som är användbar även på ekonomisidan.

I kväll ska jag göra lite popcorn... från och med i morgon så blir det inge popcorn på 30 dagar. Så i kväll tänker jag moffa i mig. hehe

Nu ska jag sätta på mig mysbyxor och slänga mig i soffan.


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Hej! Tack för i lördags!

Ursäkta att jag inte skickat över bilderna ännu, men jag lovar att maila över dem ikväll. Jag har jobbat så mycket hela veckan så jag har varit helt slut på kvällarna.



Hoppas du får jobbet! =)



kram!

2009-09-04 @ 09:38:31
URL: http://www.aaliyah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback