Åh vad nervös jag börjar bli!

Nu sitter jag på tåget till stockholm. I morse ringde en tjej från Staffup, ett bemanningsföretag i stockholm. Jag skickade in en ansökan till dom igår ang en tjänst som redovisningsassistent och hon var jätte intresserad av att träffa mig. Det var lite kort varsel, men vi bokade en tid idag kl 15. Som sagt, nu börjar jag bli nervös. Det är tur att jag träffade Dennis på tåget. Då slipper jag tänka för mycket på intervjuen. Återkommer ikväll med info om hur det gick. Håll tummarna för mig. Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Tina

Lycka till vännen! Jag håller tummar och tår stenhårt!!

Hör av dig sen!

Puss och kram

2009-08-05 @ 14:28:40
URL: http://misstina.blogg.se/
Postat av: Clara

LYCKA TILL NU!!! :)

2009-08-05 @ 14:37:22
Postat av: Liten

Spännande! =)

Håller tummarna för att allt kommer att gå bra!

Kram

2009-08-06 @ 11:39:20
URL: http://litenjag.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback