Liten roligt grej!

Jonna hade en rolig grej på sin blogg som jag bara var tvungen att kopiera... dock med mina egna svar!

Senaste person som....
- Sov i din säng? Patrik
- Såg dig gråta? Mamma
- Fick dig att gråta? en jobbig grej.. vill inte gå in på det tyvärr
- Du gick på bio med? Mamma
- Skickade sms till dig? min bror Mattias
- Du gick på stan med? Mormor
- Skickade ett e-mail till dig?  Grace

♦ Senaste...
- Låt du hörde? Beyonce - Halo
- Film du såg? Livstid av Liza Marklund
- Mat du åt? Ostbågar (har inte ätit sen igår kväll)
- Drog du knarkade? Kaffe haha

♦ Har du någonsin....
- Förnekat förintelsen? Aldrig
- Följt Skilda världar?  Nja... kanske lite
- Snott någons mobiltelefon? Nepp
- Varit medvetslös? Japp
- Gjort nåt riktigt dumt? Det har väl alla nångång.
- Gjort nåt du verkligen ångrar? Japp
- Blivit full på ett släktkalas? Japp, och kul hade jag =)
- Varit full i skolan? Nepp, men j*ligt bakis
- Blivit portad från en krog? Nepp
- Slagit sönder en tv? Nepp
- Önskat att du var det motsatta könet? Japp, vem vill inte kunna pissa stående?

- Varit gravid? mmm
- Fått barn? Nej
- Överdoserat?  Nej
- Åkt ambulans? Japp, 3 gånger
- Gjort nåt riktigt olagligt? hmm, räknas att smaka på lösgodiset i butiker som olagligt??
- Torkat dig med handduk när toapappret tagit slut?  Ja tyvärr
- Blivit polisanmäld? Nej

- Skämts över dina föräldrar? Nej nej
- Skämts över din kompis? Japp
- Skämts över dig själv? hehe... någon gång
- Ätit från en papperskorg? Usch nej
- Sagt "Jag älskar dig" och menat det? Japp
- Bråkat med ditt husdjur? Nepp

- Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag?  Nepp
- Varit i Norge? Nepp
- Varit i Finland? Japp
- Varit i USA? Japp, 3 gånger
- Varit i Kina? Nej
- Varit i Tyskland?Japp

De senaste 48 timmarna har du....
- Gråtit?  Nej
- Köpt någonting? Nej
- Varit sjuk? Nej
- Sjungit? Japp
- Sagt "Jag Älskar Dig"? Japp
- Velat säga till några att du älskar dem? Japp
- Saknat någon? Japp
- Kramat någon? Japp

Jag har....
- Digitalkamera? Ja men den funkar inte som den ska
- Telefon på rummet? Nja, räknas mobilen när den ligger brevid sängen??
- Egen dator? Japp
- Husdjur? Dammråttor haha
- Bra kompisar? Japp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback