Tillbaka till verkligheten

Då var det måndag igen och tillbaka till verkligheten och skolan.

Helgen har varit riktigt bra. Vi var som sagt på kryssning hela familjen och det blev två dagar som var fyllda av mycket skratt, dans och alkohol. Det märks verkligen att man inte är 20 år längre. haha Patrik låg redan innan tolv första kvällen. Han gick ut riktigt hårt. haha Jag och brosan hade jätte kul på fredagen även fast huvudet inte mådde så bra på lördagen.

Jag, Patrik och Mattias gick iaf runt lite i Helsingfors under lördagen. Pappa och farmor mötte upp oss efter deras sightseeing runt Helsingfors.
Efter lunch så sprang vi in på Stockmans... ett grymt stort varuhus med 8 våningar. Ett paradis för den som har pengar.

Sen var det dags att festa igen.. haha

Lite bilder från båten:

Mattias & Patrik på bussen till båten


Mormor & farmor


Mormor med mina solglasögon


Mamma & mormor


3 generationer - Mamma, mormor & jag


3 generationer till - Pappa, farmor och Mattias

  
Varför han tog tag i blomman vet jag inte.... hmmm

 
"Nu skärper du dig" haha


Party!!!!

 
Lite fuller eller?? haha


Mattias började lördagen med en öl... ja varför inte?!?


Lutherkatedralen (Tuomiokirkko) i Helsingfors


Patrik & jag


Ingen kommentar. Skylten talar för sig själv!! haha


Jag & pappa i en djup diskussion på väg tillbaka till båten


Patrik mådde lite bättre på lördagen


Mamma & Patrik


Mats (en kille vi träffade redan på bussen) & Mattias... efter x antal öl


Mats fick en handväska av en tjej...


En av tjejerna vi träffade på bussen....


En tjej vi träffade på bussen. hahaha... ingen kommentar!


Patrik ser ganska pigg ut när vi åkte hem.

Söndagen beståd mest av att dricka vatten och sova för min del... som jag skrev tidigare, det märka att man inte är 20 år längre.

I dag var det dags för skolan igen. Handelsrätt som vanligt.
Vi pratade ganska fritt på förmiddagen, det var väl mest om vi hade några frågor inför tentan på onsdag.
På eftermiddagen så kom en av våra lärares pappa dit för att berätta allt om remburs. Det har med import och export att göra. Det var invecklat men nu vet jag hur man fyller i en sån blankett. Kommer säkert att komma till hands.

Nu ska jag krypa ner och pussa kudden. I morgon blir det att plugga järnet inför tentan. Ska även trycka in en promenad till mamma och pappa och skiva ut lite papper och hämta en tröja.

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Gud vad fin i håret du var Anna! I like !! :)

Hoppas ni hade en superkryss! Kram

2009-04-07 @ 01:56:15
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Jonna

har du färgat håret också?

superfint var det iaf.



Hehe nej jag har inte sovit ens en sekund inatt så jag struntade i det tillslut och gick upp. hoppas jag somnar tidigt ikväll bara. kram kram

2009-04-07 @ 08:38:43
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback