Påsk och party

Då är helgen och påsken över. Den har varit riktigt trevlig och mysig. I lördags var vi hos Patriks föräldrar på påsklunch. Det blev både förrätt, huvudrätt och efterrätt. Det känndes som att magen skulle spricka. Vi tog en promenad runt området för att få ner maten och för att göra plats för lite tårta.

På kvällen åkte jag ut till Hökåsen för att fira Evelina som fyllde 30 år. Tanken var att jag abra skulle vara där en stund och ta bussen hem runt tolv tiden men det var så kul att jag stannade hela kvällen.

Lite bilder från partyt kommer här:


Födelsedagsbarnet



















Vi hade riktigt kul!
Tack Evelina för en rolig kväll och jag hoppas du blev nöjd med din dag!

I går satt jag och Patrik och solade på balkongen. Det var helt underbart väder och solen tog kan jag lova. Jag fick märken från linnet. hehe 
Vi tog sen en cykeltur till mina föräldrar och åt middag. Hela familjen var samlad och det blev riktigt trevlig.
När vi kom hem så kollade vi på Felon med Stephen Dorff och Val Kilmer. Den var riktigt bra!

Nu håller jag på att tvätta lakan och täcken. Det är dags att byta till sommar täcket nu. För nu känner jag att våren är här.
Sen ska jag fortsätta med mitt skol projekt en stund innan jag sätter mig på balkongen och njuter av det underbara vädret.

Ha en underbar dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback