Muntlig presentation

I dag har hela klassen haft muntliga presentationer.... på engelska!
Jag tror inte att någon i klassen såg fram emot det... jag gjorde det inte!!! Men det gick ganska bra.

Jag pratade om min älskade Nintendo Wii och allt man kan göra med den och speciellt hur roligt det är.
Min lärare tyckte att det var en jättebra presentation och jag blev super nöjd av min insats. Jag trodde att jag skulle vara mer nervös än vad jag egentligen var. Härligt!!!

Vad mer har jag gjort då?!? Tränat och lagat mat... sen somnade jag i soffan. haha
Jag var helt slut!

Nu har äntligen min älskling kommit hem och jag ska umgås lite med honom innan jag slocknar igen.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Jonna

varför fick ni köra på engelska? :) kul ändå, man tror man e duktig men när det väl gäller så är det faktiskt väldigt ovant o jobbigt å prata på ett annat språk. hoppas det är bra med dig vännen. Kram

2009-04-23 @ 16:24:19
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback