Irriterad och trött

Det är det bästa sättet att beskriva hur jag mår. Det är många olika anledningar till varför jag är irriterad och jag tänker tyvärr inte gå in på det. Sorry... men jag blir bara mer irriterad då.

I dag var jag hemma från skolan. Jag hade tid hos min kurator för att få prata av mig lite och för att få hjälp med mitt tvångsbeteende som för tillfället driver mig till vansinne!
Jag fick många tips på hur jag ska hantera det och hur jag ska tänka när min hjärna jobbar emot mig. "Jag vet att jag har låst dörren, jag vet att mina nycklar ligger i min ficka" osv.

Nu är det bara att hålla tummarna att det funkar. Jag vet att mitt tvångsbeteende blir värre när jag är stressad och just nu har jag väldigt mycket att tänka på och mycket att göra. Så fort jag har löst allt så kommer även beteendet att lugna ner sig. Jag måste bara försöka att slappna av och slå bort mina tankar när dom börjar.

I morgon är det omtenta i handelsrätt.... jag hoppas att jag klara den nu.

Håll tummarna!!!!

Nu ska jag göra lite popcorn och slappa i soffan.


Kommentarer
Postat av: Jonna

jaha okej då förstår ja ! =)

usch då, är det mycket med skolan o så el är det andra saker som tynger?

hoppas det ordnar upp sig så du får vila till lite också snart :)

Det är faktiskt bra med mig, superkär å galen =)

Krams

2009-04-23 @ 21:47:31
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback