Helg.. igen

Gud vad tiden går fort!

Det känns som att det vara bara i går som jag var hos Eve och festade.... jösses!

Veckan har iaf varit jätte mysig. Jag och Patrik har verkligen hittat tillbaka till varandra nu. Han har erkännt att det var en bra idé av mig att sluta med p-pillerna. Jag är mycket gladare och han får mer sex. En lyckad kombination måste jag säga. hehe

Min snutt som jag älskar så!


I dag ska jag till Bästa Tina och fixa mina ögonbryn. Hon är mästare på att plocka dom... jag är helt sämst! Jag tycker bara att det gör ont... så jag låter gärna ett proffs att göra det. Helst skulle jag vilja vaxa dom men jag har inte pengar till det. Jag vet inte heller vart i stan man kan vaxa ögonbrynen. Någon som vet??

Kvällen i övrigt blir nog lugn skulle jag tro. Lite god mat, vin och underbart sällskap. Kan det bli bättre?!?

Ha en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du kan vaxa ögonbrynen hos Maria på Aqva. Det kostar 250 kronor inklusive färgning.

2009-04-17 @ 10:53:51
URL: http://luckyone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback