Hej igen!

Det var några dagar sen jag skrev här.
Hela den här veckan har jag varit "ledig" från skolan, inga lektioner alltså. Men jag har haft fullt upp iaf.
Jag har tränat varje dag, två timmars promenad varje dag och crosstrainer hemma. Det går famåt men inte i den takt som jag vill. Måste lägga in en ny växel tror jag.
Jag har hållt på med mitt projekt också och det går ganska bra. Rapporten ska vara inne den 28 april och jag känner mig ganska säker på att jag kommer att hinna med allt.

Jag fick även en tråkig besked om handelsrättstentan. Jag var 4 poäng från att klara den. 4 j**la poäng.... grrrrrrrrr
Så nu måste jag plugga häcken av mig till omtentan den 24 april. Jag ska träffa Sanna i dag och plugga med henne.
Måste fixa den här nu... MÅSTE!!!

Nu ska jag äta lite frukost, sen på med kläder och ta tag i stavarna och gå iväg till skolan och träffa Sanna.

Ha en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback