Fundering....

När man ligger hemma sjuk så blir det att man kolla ganska mycket på tv. Just nu ligger jag i soffan och kollar på gamla avsnitt av Grey´s anatomy på kanal 5.
Jag gick precis in på tvplaneten.se för att kolla vad som skulle börja efter när jag så fint upptäckte att enligt tv tablån så är Grey´s anatomy bara 45 minuter långt.... men när programmet visas på sin normala tid så är det 1 timme långt. hmmm...
Det är inte alls lika mycket reklam på morgonen vilket då gör att programmen blir kortare.

Kunde det inte vara tvärtom ist??
Relkam är ju sssssåååååå störande och alldeles för mycket. Bara 10 minuter in i ett program så är det reklam på kvällarna.

Varför?? Kan någon förklara det för mig?


Nu ska jag fylla på med lite te och fortsätta kolla på Grey´s anatomy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback