CV på engelska

Just nu sitter jag i skolan och gör min cv på engelska. Varför jag behöver en sån vet jag inte... jag har inga planer att söka jobb utomlands men det kan ju vara bra att kunna skriva en på engelska.
Det är lite skillnad mellan en svensk och en engelsk cv märker jag. På den enskelska ska det mest vara ord som beskriver vilken person man är, kunskaper osv och den svenska ska man beskriva vem man är och vad man kan.
Tyvärr så har jag ingen direkt motivation att göra något just nu. Jag vill bara åka hem och sova. Vill inte göra något...Men jag har väldigt mycket som jag måste göra den här veckan.

Projektet ska vara klart i morgon (hjälp) och jag kommer inte att hinna bli klart. Jag får inte till min rapport och motivationen är lika med noll. Jag mailade min lärare i morse och frågade om jag kunde lämna in den i slutet av veckan ist. Jag hoppas att det är oki.
Sen har jag en hemtenta som ska vara klar den 6 maj.... den är inte rolig. Riktigt stor hemtenta... jag får nog sitta hela helgen och göra den. Hoppas att det regnar.

Nä jag ska väl fortsätta så att jag blir klar någon gång......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback