Blir drömmen uppfylld?

Jag tror att jag har fått svaret till min fråga.... Vågar jag tro på det? Blir min dröm uppfylld?
Jag ska suga lite på karamellen lite innan jag hoppar högt.

I dag är jag ledig från skolan men ingen vila för det. Jag håller på och tvättar för fullt samtidigt som jag pluggar. Vi har tenta i handelsrätt nästa vecka och måste plugga så mycket jag bara kan nu.
I helgen finns det ingen tid för det.
På fredag åker hela familjen på kryssning till Helsingfors. Vi åker för att fira mormor som fyller 80 år i morgon.

Det kommer att bli en rolig resa. Jag, Patrik och min bror Mattias ska dela hytt....
Det kommer att bli livat kan jag lova.

I kväll ska jag följa med Emilia på någon föräldrarträff av något slag. Vi kommer att få se lite bilder från en förlossning tror jag. Får se om jag verkligen vill ha barn efter ha sett dom bilderna.
Det är tur att dom inte visar en film om det. haha
Men det kommer säkert att bli intressant. Jag kommer säkert att lära mig mycket som kan vara bra att veta.

Nu ska jag återgå till handelsrätten, så att jag blir klar någon gång.

Ha en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback