Skönt...

Helgen har varit helt underbar och alkoholfri.... Min första vita helg på väldigt länge. Det känns riktigt skönt. Kroppen behövder vara borta från alkoholen ett tag så den kan återhämta sig efter sommarens fester. Det har varit något varje helg.... Jag vill inte veta hur min lever mår. urk

Jag var i väg till Bellevue i går och spelade badminton med Patrik. Det var riktigt kul. Det här måste jag göra fler gånger. Jag var bättre än jag trodde att jag skulle vara. Det var inte så svårt, bara lite.... men satans vilken träningsvärk jag har i armen och benen i dag då.
Patrik är ju bättre än mig så han behövde inte anstränga sig lika mycket, han stod mest still medans jag kutade runt som en yr höra.
Det måste ha sett riktigt roligt ut.  

Efter vi hade spelat och duschat så åkte vi till siba för att hämta min dator som varit på verstaden. Dom ficktillbaka den ganska fort.... verkstaden hade inte fixat allt fel. Så nu får jag vänta i 2 veckor till. Suck säger jag bara. Det är iof inte hela världen men man tycker ju att dom ska fixa allt på en gång. Det är väl det man betalar för eller hur?

På kvällen så kom Kristin över och kollade på film. Vi kollade på Kung Fu Panda, den var riktigt rolig.
Sen blev det riktig tjejfilm, Enchanted.

Åh den är så mysig och underbar. Jag kan kolla på den hur många gånger som helst..... så romantisk.

Patrik var ut med grabbarna. Han kom hem runt halv tre, full som ett ägg och somnade i soffan. Han kom in och la sig sen runt 6 tiden på morgonen.
Jag väckte honom kl 10... han skulle ha varit nere vid hamnen då och träffat sin pappa. Dom hade bestämt att dom skulle åka ut med båten och fiska. En timme senare kunde jag köra ner honom..... han var fortfarande full. Jag förstår inte hur han tänker ibland. Vet man att man ska upp tidigt morgonen efter då tar man det lugnt med drickadet... eller hur?

Fast det kanske bara är jag som tänker så. Eller hur tänker ni?

Nu håller jag på och tvättar lite. Börjar ta slut på strumpor och tröjor. Senare ska vi till Patriks föräldrar och äta lite. Det ska bli kul. Jag har inte träffat dom sen den helgen min morfar gick bort.

Hur har er helg varit? Gjort något kul?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback