Vilodag

Efter tre intensiva träningsdagar är det äntligen vilodag. Min kropp känner verkligen av träningen nu. När jag ställde mig framför spegeln i morse så såg jag faktiskt att de börjar se bättre ut. Magen börjar försvinna. YEAH

När klockan ringde i morse så ville jag inte gå upp... jag var ssssååååååå trött. Jag förstår inte varför, jag har varken sovit mer eller mindre. Jag hade verkligen problem att få upp ögonen. Efter att ha snozzat en timme så tvingade jag mig upp ur sängen. Jag satte mig i soffan och vad tror ni hände?!?!? Jag somnade haha




I dag ska jag träffa mormor och mamma på stan. Vi ska försöka hitta ett par nya byxor till mormor som hon kan ha på begravningen. Jag ska fortsätta jaga efter en maskeraddräkt. Jag kan inte bestämma mig vad jag vill vara.... Prinsessa skulle vara helt underbart, men klänningarna är inte billiga.

Det skulle vara kul om vi klädde ut oss till Tinkerbell och Peter Pan. Det kommer nog att bli bra till slut. Jag ska bara övertala Patrik att det är kul!






Nu ska jag hoppa in i duschen. Det börjar bli dags att börja dagen... hihi




 


Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag har kollat lite på tradera och där finns de rätt billiga klänningar..



men det är svårt å hitta letar jag med som en tok=)

2008-09-19 @ 15:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback