Usch...

Vad tråkigt det är med räkningar. Med en liten extra peng från ICA så såg det ganska underbart ut på kontot.... men sen betaldes det en massa räkningar och skatteverket ville ha pengar också och nu är det inte lika kul att kolla på kontot.
Lite pengar kan jag iaf lägga undan den här månaden också.

Min nintendo WII som jag spara till är inte långt borta nu....   
Jag har pengar till själva konsolen och nu även en extra handkontroll. Det blir en härlig födelsedagspresent nästa månad.

I dag är jag ledig eller rättare sagt, min helg har börjat. Det blir nog lugnt. Morfras begravning i morgon. På lördag ska vi kanske fira vår förlovningsdag..   den är egentligen på måndag men då sitter Patrik i möte på kvällen.
Jag har lämnat över planeringen till Patrik. Jag blir så trött på att höra "jag vet inte" när jag frågar vad han vill göra eller om han har några förslag.
De senaste 3 åren så är det typ jag som har gjort allt så jag tycker att han kan göra något.
Nästa månad så har vi även varit tillsammans i 5 år. Tiden verkligen springer fram. Kan inte fatta att det gått 5 år....

TINA: Vi har kännt varandra i 5 år nu. hihi

Jag ska strax åka ner till stan och träffa Madde.  Jag ska leta efter en svart klänning till begravningen och sen sucka mig fram genom fina kläder som jag vill ha men inte får köpa. Men det gör inte så mycket. Jag har hela garderoben full med kläder som jag kämpar för att komma i.
Det går framåt.    

Sen hem och fortsätta med all renskrivning av skolanteckningar... Det underlättar att plugga till prov om man ser vad man har skrivit.

I kväll ska jag fixa handbuketter till begravningen. Vi har valt att göra dom själva så blir det mer personligt, lite mer terapiarbete. Jag har även erbjudit mig att göra handbuketterna till Patriks morfras begravning i oktober. Vi får se hur dom vill ha det.

Nu ska jag göra mig i ordning.

Ha en underbar dag!

 




Kommentarer
Postat av: Tina

Du ser vännen 5 år och vänner livet ut! Kan inte bli så mycket bättre än så hihi

Pussa!

2008-09-25 @ 13:57:48
URL: http://misstina.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är sant... hihi!

Kram

2008-09-25 @ 15:03:21
URL: http://missjohnsson.blogg.se/
Postat av: Kristin

Hoppas ni får en underbar förlovningsfirande..Kraaamix

2008-09-26 @ 17:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback