Terapiarbete?

I går köpte jag 20 stycken vackra vita och aprikosa rosor på ICA Menyn nere på stan. 30:- för 10-pack..... riktigt billigt. Dom är jätte vackra och lucktar helt underbart. Tanken var först att jag bara skulle slå ihop allt till en stor rosbukett men sen bestämde jag mig för att göra en uppsättning istället.
Det är lite av ett terapiarbete... man kan verkligen försvinna i sina tankar när man håller på.
 


Nå... vad tycks? Jag önskar att jag hade fler blommor att jobba med, då hade den blivit större och mer fyllig.
Jag är iaf nöjd.

Dags att sova lite.... det är skola i morgon. 

 

Kommentarer
Postat av: Monica

Den vart jättefin. Vad duktig du är.

2008-09-24 @ 17:22:15
Postat av: Anna

Tackar =)

2008-09-25 @ 09:54:57
URL: http://missjohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback