Tack älskling!

Min älskling kom hem med blommor till mig idag.  
 Jätte gulligt av honom.
Visst är dom vackra?!?


Han är jätte stolt över mig för att jag har varit rökfri i 1 år.
Vi ska snart öppna en flaska champagne, sen ska vi gå ut och äta på en mysig resturang. Det kommer att bli en trevlig kväll.

Tack älskade Patrik för allt ditt stöd.
Älskar dig för alltid!

Tack även till mina underbara vänner som finns vid min sida hela tiden. Utan er hade jag inte fixat det här.

Bästa Tina - Det finns inga ord som beskriver hur mycket du betyder för mig. Du är min solstråle som lyser upp min dag. I love u always!

Louise - Även fast du inte bor kvar i stan så vet jag att du alltid finns här när jag behöver dig. Du är en sann klippa. Puss

Kristin - haha en galnare människa får man leta efter. Du ser till att jag alltid skrattar och alla vet att ett gott skratt förlänger livet.

Anna T - En super härlig tjej som får mig att le. Du vet vart jag finns och jag vet att du finns här för mig. Tack så mycket för hjälpen med allt.


  


Kommentarer
Postat av: Tina

Du vet att du betyder sååå mycket för mig med!! Vänner ALWAYS ;)

Love U to!!

Puss

Se till att ha en toppenkväll nu! Puss

2008-09-02 @ 18:39:43
URL: http://misstina.blogg.se/
Postat av: Liten

Grattis på 1 årsdagen =)

2008-09-02 @ 19:44:56
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se/
Postat av: Anna

Liten: Tack så mycket!



Tina: Vi hade jätte mysigt... nu ska jag sova. Puss

2008-09-02 @ 22:08:26
URL: http://missjohnsson.blogg.se/
Postat av: Kristin

Hehe tack tack.. klart jag är helgalen man vill ju inte vara normal tråkig svennson hihi..=)

Hoppas du fick en wöönderfull kväll

2008-09-03 @ 10:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback