Orkanen Gustav

Om bara någon timme slår orkanen Gustav till mot New Orleans i USA. Orkanen är lika stor om inte större än orkanen Katrina som slåg till på samma ställe för 3 år sen. Förstörelsen var enorm, hela städer försvann under vatten och flera tusen dog.

Nu är det dags igen.... Fast den här gången är myndigheterna beredda. 1,9 miljoner människor har evakuerat New Orleans och beredskapen är hög.

Jag följer allt på www.cnn.com Det är skämmade bilder man får se.
Jag är glad att jag inte bor där... jag hade varit livrädd.

Jag och Kristin var iväg och körde ett hårt pass runt lunch tid i dag... det märks att man inte har tränat på en vecka. Konditionen var lika med noll. Jag fattar inte att man kan tappa det så fort.
 

Vi körde i genom hela kroppen och jag känner det verkligen i benen. Helt slut   

Jag ska gå och diska nu... och sen fortsätta kolla på www.cnn.com 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback