Mobil jävel

Min mobil strular som fan just nu.   
Hala dagen har den tappat teckning och stängt av sig. Helt plötsligt så känner den inte av minnes kortet heller. Då måste man stänga av mobilen ta ut minnes kortet och sen tillbaka och då funkar den.... så har den varit ett tag. Jag tror iof bara att jag behöver uppdatera mjukvaran på den men det är ju ssssååååå drygt och det tar sån tid.

Jag har tagit fram min gamla mobil som jag har bytt till inför kvällen. Jag vill ju gärna ha en mobil som funkar, eller hur?!? Tur att man har sparat den då. hihi
Så nu håller jag på att föra över all musik som jag har på minnes kortet till datorn och sen ska det till den andra mobilen... lite pyssel. Tur att man redan är sminkad och klar inför kvällen, så slipper jag stressa. hihi

Jag har samtidigt passat på att fixar nytt foto på mig... det andra var 6 månader gammalt. Vad tycks??? (om ni inte ser det, så måste ni uppdatera sidan =))

I kväll ska jag och tjejerna till Lina och festa lite.  Det kommer att bli riktigt kul tror jag. Jag har aldrig varit hemma hos henne...
Emilia ska även följa med. Det var evigheter sen Jag festade med henne. Ska bli super kul!

Nu ska jag dricka vin och se till att få igång mobilen.

Ha en trevlig kväll!

 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Fan vad kul vi hade igår gumman! Vi rockade Olivier Twist hahaha

2008-09-07 @ 13:01:52
URL: http://misstina.blogg.se/
Postat av: Kristin

Fan du missade verkligen en superrolig kväll i går..

Richard tyckte bmb var helt oki=)

Mkt bra avslutning på mitt festande för ett bra tag framöver..

Håller med du att man har börja tröttnat helt på att festa var enda jäkla helg blää man börjar helt enkelt bli för gamma=)

2008-09-07 @ 16:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback