Lördag

I går vade det min morfars begravning. Den var vacker och lugn. Musiken gick i folkviseton då min morfar älskade folkmusik. Några bekanta ställde även upp och spelade dragspel under fikat.
Efter det så samlades vi hemma hos mormor och käkade lite mat. På kvällen sen kom Matte över för att testa min wii... det blev rikigt kul.
Jag passade på att spöa Patrik i boxning.  hehehe... jag är bäst!!!
 

I morse däremot var det inte lika kul när ja gvaknade. Det kändes som att jag hade ett rivjärn i halsen och förkylning som heter duga. Det är inte den bästa dagen att vara sjuk på.... Jag och Patrik hade bestämt att vi skulle fira vår förlovningsdag i dag (den är på måndag annars) men det är inte kul att gå ut när man inte mår så bra. Vi ska styra upp något här hemma ist.. lite ost och kex kan jag nog trolla fram. Vi har även kvar champagne flaskan jag fick som "tack för hjälpen" på Bisters bröllop förra året.

Det blir nog en bra kväll.  Nu ska jag fixa lite.

 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att begravningen var vacker!

krama

2008-09-28 @ 19:56:56
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback