Känner mig lite bättre

I dag mår jag bättre. Febern är borta men förkylningen sitter fast. Det kommer nog ta ett tag innan jag får bort den.

I går däremot mådde jag inge bra. 38 graders feber, rivjärn i halsen och ont i hela kroppen. Men jag var tvungen att ta mig upp ur soffan och ta hand om disken från gårdagen och sen laga mat. Patrik ville ha mat när han kom från hockeyn.... och snäll som jag är gjorde det åt honom.
Men tror ni att han var snäll och tog hand om disken efter eller??????? Nej då... han gick in och satte sig vid datorn. Det är tacken man får. Snacka om att inte visa respekt för mig som är sjuk. Blev ganska arg igår... det sitter tyvärr kvar nu också. Jag får prata med honom när han kommer hem. Det är inte den rätta dagen att vara sura på varandra.

I dag är det våran förlovningsdag.  
Det är 3 år sen vi drog med oss Micke och Emilia till Newcastle, England, för att byta ringar.
På båten hem så spelade bandet en låt enbart för oss.... sen dess är det "vår" låt.

Frankie Valli - Can´t take my eyes of you.


You're just too good to be true.
Can't take my eyes off you.
You'd be like Heaven to touch.
I wanna hold you so much.
At long last love has arrived
And I thank God I'm alive.
You're just too good to be true.
Can't take my eyes off you.

Pardon the way that I stare.
There's nothing else to compare.
The sight of you leaves me weak.
There are no words left to speak,
But if you feel like I feel,
Please let me know that it's real.
You're just too good to be true.
Can't take my eyes off you.

I love you, baby,
And if it's quite alright,
I need you, baby,
To warm a lonely night.
I love you, baby.
Trust in me when I say:
Oh, pretty baby,
Don't bring me down, I pray.
Oh, pretty baby, now that I found you, stay
And let me love you, baby.
Let me love you.

You're just too good to be true.
Can't take my eyes off you.
You'd be like Heaven to touch.
I wanna hold you so much.
At long last love has arrived
And I thank God I'm alive.
You're just too good to be true.
Can't take my eyes off you.

I love you, baby,
And if it's quite alright,
I need you, baby,
To warm a lonely night.
I love you, baby.
Trust in me when I say:
Oh, pretty baby,
Don't bring me down, I pray.
Oh, pretty baby, now that I found you, stay


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback