Helg igen?

Det var ju nyss helg.... snacka om att tiden går fort. Har jag hunnit med det jag ska den här vecka då? Nä inte på långa vägar.
Va trött jag blir... 
Det har varit skola hela veckan. Träffat en vän jag inte sett på länge... det var rikitgt trevlig. Jag är glad att jag skickade messet.
Sen har jag firat att jag varit rökfri 1 år. Jag är jävligt stolt!  

Sen då.... kvällarna har bara flygit iväg för mig.

Måste tiden gå så fort??

Går det lika fort för er också??

Annars då... Vad händer i helgen mina vänner?
Än så länge har jag inte gjort några planer.... det skulle vara skönt att försöka komma ikapp med sömnen. Patirk ska i väg och kolla på fotboll på lördag. Han ska inte gå på sin klassåterträff.
Mormor frågade om jag ville följa med till den kyrka som morfars begravning ska vara på söndag. Funderar på det.... Det är samma kyrka som farmors "pojkvän" hade sin begravning för två år sen och jag kommer inte ihåg hur det ser ut inne i kyrkan. Jag kommer ihåg hur det ser ut utanför men inte inne... ungefär som att jag slog bort hjärnan när jag klev in och såg kistan.
Underligt hur hjärnan och minnet fungerar.... men nu går vi inte in på det.

Jag ska sova nu, det är skola i morgon.



Kommentarer
Postat av: Tina

Hej Gumman!

Om ni är intresserade av att bowla imorgon så hör av er =)

Puss Puss

2008-09-05 @ 12:02:20
URL: http://misstina.blogg.se/
Postat av: Tina

Ikväll ska vi ha kul även fast det inte vart nån bowling. Så surt att dom stängde kl 22.00 idag suck

Call you later!

Puss

2008-09-06 @ 11:42:35
URL: http://misstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback