Shopping...

I dag har jag och Emilia varit ute och shoppat lite. Var i väg till Erikslund där jag hittade ett par svarta jeans, stannade på Mcdonalds för lite lunch och sen vidare till Hälla och IKEA. Hittade en massa saker jag ville ha men inte har varken råd eller plats för.

Planerna inför lördag börjar ta sig, det blir middag på Tabazzco och sen bowling på strike. Vi blir runt 12 personer som ska ha roligt.
Det kommer att bli super kul.  
 
Jag ska bara hitta en bra present till Patrik. Jag hade köpt en ny innebandyklubba åt honom men idioten gick och köpte en ny själv i helgen, en vecka innan han fyller. Suck säger jag bara! Så nu måste jag hitta en ny.....

Jag ska återgå till tvätten och diska upp lite innan Patrik kommer hem.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback