Shopping

I dag har jag varit ute och shoppat med mamma och mormor. Jag köpte ett par nya skor på Skopunkten ute på Erikslund... eller ja, köpte och köpte, dom kostade mig inte en krona! Skopunkten har som sagt tag 3 par skor och betala för 2. Mina skor var billigast och blev då gratis. Tack mamma och mormor för att ni också hittade skor till er. hihi

Sen i väg till Maxi där jag hade lite problem med mitt Ica kort... det visade sig vara fel hos icabanken så man kunde inte betala med kortet. Tur då att jag hade lite pengar på ett annat kort. Jag hoppas att det har löst sig till i kväll. Vi svängde även förbi systemet och inhandlade dricka till i kväll och sen hamnade vi på Biltema. En ny ringklocka (min blev stulen förra sommaren) och nya lampor blev det.

              

Nu väntar jag på att Bästa Madde ska komma. Vi ska äta pizza och snacka lite skit. Sen kommer även Bästa Tina över runt halv åtta tiden. Då blir det vin och Nintendo Wii för hela slanten. Det kommer nog att bli en rolig kväll. Vi håller lite öppet om vi ska åka ner till satn senare under kvällen.

Kram

Kommentarer
Postat av: Kristin

Shopping är alltid roligt.. speciellt när det är gratisler stort

Nu har jag öppnat en blogg om min kamp om att komma in på Polishögskolan=) =)

In å kika=)

2008-10-16 @ 17:27:27
URL: http://misspolis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback